Ustrój nośny kładki dla pieszych nad DK-3 został zaprojektowany jako ciągły, belkowy o konstrukcji żelbetowej podwieszony za pomocą want do stalowego pylonu. Sprężenie centryczne wykonano czterema kablami typu 12L15 o długości: 2×58,71m i 2×58,38m. Waga stali sprężającej wyniosła 3,45 tony. Przy wykonaniu iniekcji zużyto 1,2 tony cementu CEM I 32,5R. Podwieszenie ustroju nośnego kładki wykonano poprzez zamontowanie i naciągniecie 26 want,  w tym 6 par want przęsłowych i 7 par want odciągowych. Wanty były mocowane do stalowego pylonu mierzącego 21,28 m. wysokości. W skład jednej wanty wchodzą 3 równolegle zamontowane sploty  oraz rura osłonowa HDPE o wymiarach 75×6 (bez żeberka spiralnego) w kolorze RAL 9003 (biały). Do podwieszenia wykorzystano stal o przekroju splotu równym 150mm2 i nośności 279 kN z trójstopniowym systemem zabezpieczenia antykorozyjnego w postaci ocynkowanych drutów, wosku i indywidualnej osłony HDPE. Łączna ilość stali do wykonania podwieszenia wyniosła 2,9 tony. Po podwieszeniu ustroju nośnego wykonano iniekcję woskową zakotwień biernych i czynnych.

Możliwość komentowania jest wyłączona.