Dwujezdniowa konstrukcja belkowo płytowa pięcio-przęsłowa (33,00m + 3 x 42,00m + 33,00m) sprężona podłużnie za pomocą kabli typów 19C15 z zastosowaniem systemowych łączników kabli typu CC (Łącznie do wbudowania ok. 170 ton stali sprężającej).

ZAMAWIAJĄCY: IMB PODBESKIDZIE Sp. z o.o.
REALIZACJA: 2011

Konstrukcja dwujezdniowa łącznie 39-przęsłowa (długość całkowita 1663m) skrzynkowa wykonywania w technologii nasuwania podłużnego. Sprężenie wewnętrzne przy pomocy kabli 19C15 (łączna przewidziana ilość stali sprężającej do wbudowania ok. 3600 ton)

ZAMAWIAJĄCY: DOPRASTAV S.A. Odział w Polsce
REALIZACJA: 2011

ZAMAWIAJĄCY: STRABAG Sp. z o.o.
REALIZACJA: 2011

Wykonanie sprężenia ustrojów nośnych obiektów z wykorzystaniem kabli sprężających (zewnętrznych i wewnętrznych systemu C – typu 7C15, 13C15, 19C15 oraz 31C15). Obiekty dwujezdniowe o konstrukcji żelbetowej skrzynkowej (Estakada lewobrzeżna o długości 610,00m, Most MA-21 o długości 612,00m, Estakada prawobrzeżna o długości 520,00m) wykonywane w technologii nasuwania podłużnego oraz na rusztowaniach stacjonarnych.

ZAMAWIAJĄCY: MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
REALIZACJA: 2011

Wykonanie sprężenia głowic filarów podpór pośrednich Estakad E-1 / E-2 oraz Wiaduktów W-1 / W-2 prętami sprężającymi Freyssibar D40

ZAMAWIAJĄCY: STRABAG Sp. z o.o.
REALIZACJA: 2010